KETO er en omvæltning for mange, og det kan være uoverskueligt at starte på. Der er dog ingen grund til at gøre det sværere end det faktisk er. Så lad lige stoppe op og tage det ned på et helt basalt niveau. Tænk grøntsager, protein og sunde fedtstoffer.

For at forstå KETO, er der oftest 3 “lag” man skal igennem.

  1. Det første lag er viden, hvor man indsamler den fornødne viden for at forstå konceptet omkring KETO.
  2. Det næste lag er maden. At forstå hvad man egentligt må spise, for at få denne madstil til at virke efter hensigten. Uanset om det er vægttab eller ej, man er ude efter, er maden den samme. Det er mængden der varierer.
  3. Det sidste lag er erfaring. En praktisk erfaring, som får ved prøve dig frem, og ved at teste maden i praksis. Alle kroppe er forskellige, og det er vigtigt at prøve tingene af i praksis, og acceptere at det nok ikke rammer rigtigt første gang – men du skal nok nå derhen..

Her får du foræret lidt hjælp til nummer 2 – En komplet indkøbsliste over hvad du kan spise på KETO. Vi anbefaler at holde dig til en plan, enten igennem vores ugentlige madplaner, eller igennem det 30 dages Ketoliv, som er en komplet introduktion til KETO – Men hvis du er mere til at prøve af selv, og tage det hen af vejen, er denne indkøbsliste en kæmpe hjælp!

Vi ønsker at give dig en fuld indkøbsliste over madvarer, der generelt altid kan spises på KETO. Alt handler om måde, men der er ingen grund til, at gøre KETO sværere end det er. Hvis du finder varen på listen her – så spis det bare. Hvis du ikke finder den her, så lad være.

I stedet for at skrive en lang omgang madvarer, får du listen foræret i PDF-format.

Download dem her, eller gem billederne herunder