Vind gavekort på 450,- kr

Vind et gavekort på 450,- kroner til functionalfoods.dk

Vi udtrækker en vinder den 10. hver anden måned, og vinderen får direkte besked. I mellemtiden sender vi dig guldkorn om Keto, vægttab og sundhed.

Functionalfoods er vores søsterselskab, og vores høje standarder er lagt i de fysiske sundhedsprodukter – Prøv vores Fitbar, Bone broth eller andre gode sager.

Ugentlig KETO madplan – Uge 19

Keto madplan for uge 19

I uge 19 har vi meget, meget blandede vejr, men vi får lov at smage på sommeren først på ugen, og det gør, at vi oftest har lyst til noget let og salatbaseret. Derfor har vi bisket op med en ny og lækker kyllingesalat, der toppes med cheddartern og blåbær. Det er tæt på at være en af de bedste og mest simple kyllingesalater, som vi har lavet. Mere til der bare ikke til, for at spise sundt 😊.

Tirsdag får vi lakse curry, og onsdag + torsdag laver vi en auberginelasagne til to dage.  Det er ikke alle, som er vilde med aubergine, men prøv den af alligevel. Den er rigtig go!

Fredag går vi på weekend med en super, super god tikki masala, hvor vi har eksperimenteret med at lave en super smagfuld og god “masse” af peberfrugter og en lang række sunde og gode krydderier. En fantastisk ret i sig selv!

🥗🍗 Kyllingsalat med cheddartern og blåbær, 🐟 thai lakse curry med blomkålsris, 🧀🍆 auberginelasagne til to dage og en herlig 🇮🇳🥘 tikki masala til fredag, som toppes med feta og peanuts!

Få maden leveret med Rema1000 igennem vores app

Aftensmad
Mandag: Krydret kyllingesalat med cheddartern og blåbær
Tirsdag: Thai lakse curry med blomkålsris
Onsdag: Auberginelasagne
Torsdag: Dag to: Auberginelasagne
Fredag: Cremet tikki masala toppet med feta og peanuts
Lørdag: Valgfri
Søndag: Valgfri

Hvis du vil bruge madplanen som den er, og ønsker en indkøbsliste, klikker du på knappen “Indkøbsliste”.
Hvis du derimod ønsker at ændre i madplanen, tilføjer du den til din madplanlægger ved at trykke “Tilføj til din madplanlægger”. Herefter bliver du viderstillet til din madplanlægger, hvorefter du trykker på madplanens navn.

Vær opmærksom på, at du kan tilføje frokost og morgenmad i din madplanlægger også, og dermed få en madplan for hele dagen. Du kan altid se næringsindholdet for dagen, og når du er klar, laver du blot en indkøbsliste. God fornøjelse!

Left Menu Icon