Medlemsmenu

Ugentlig KETO madplan – Uge 32

Maden i uge 32

Vi starter mandag i det grønne hjørne med en 🥕 lækker wok. Det kan være svært at lave en god wok, hvorfor man skal gøre alt klar først, og med denne opskrift, føler jeg at vi har ramt den. 💘

🍐🥩Tirsdag er en oksefilet med pære, rucolasalat og en lækker sennepsdressing. Onsdag spiser vi de bedste og mest udsøgte 🍑 bagte fyldte peberfrugter. Du har måske fået dem før, men ikke med dette fyld af svinekød og blomkål (som ikke smager overhovedet af blomkål).

🐟Torsdag laver vi hjemmelavede fiskefrikadeller med en super falsk kartoffelsalat. Et alternativ til kartoffelsalat der kun er anderledes på strukturen, for smagen er den samme. God og lækker!

Fredag går vi på weekend med en 🥦 oksesteg og broccolisalat, hvorfor vi håber du kan finde et oksekød stykke der rækker til både tirsdag og fredag, så vi kan spare lidt penge der. Jeg håber du synes om madplanen, og god fornøjelse!

Køb madplanen med Rema1000

Aftensmad
Mandag: Hurtig grøn wok med kylling
Tirsdag: Oksefilet med pære og rucolasalat tilsat en sød sennepsdressing
Onsdag: Bagte fyldte peberfrugter
Torsdag: Hjemmelavede fiskefrikadeller med falsk kartoffelsalat med avocado
Fredag: Oksesteg og broccolisalat med vindruer og feta
Lørdag: Valgfri
Søndag: Valgfri

Brug madplanen som den er, eller tilføj den til din madplanlægger, skift retter ud, og lav din indkøbsliste, når du er klar.
Vær opmærksom på, at du kan tilføje frokost og morgenmad i din madplanlægger også, og dermed få en madplan for hele dagen. Du kan altid se næringsindholdet for dagen, og når du er klar, laver du blot en indkøbsliste. 

Find madplanen i vores app, både til Apple og Android, og brug madplanen nemmere på mobilen. God fornøjelse!

Left Menu Icon