Medlemsmenu

Ugentlig KETO madplan – Uge 38

Maden i uge 38

Vi starter ugen med en kyllingeret, hvor vi lægger mozzarella og tomat ind i kyllingestykkerne, og stryger med pesto på toppen. Det bager vi i ovnen, og laver en lækker pesto salat til, som indeholder serranoskinke. En helt igennem fantastisk kombination af mad, må jeg sige!

Tirsdag er Keto paella, med både kylling og rejer. Den er en klassiker, og en god måde at spise sunde rejer på, i en sammenblanding af ingredienser, der smager himmelsk sammen.

Onsdag og torsdag spiser vi boller i karry, men hvor vi ikke, traditionelt set, laver blomkålsris til. Vi kombinerer det med et helt blomkål i lag, som får en hel anden smag, og giver et lækker tilføjelse til boller i karry. Det alternative tilbehør smager vildt godt, og kan bruges i mange sammenhænge, uden at det får den klassiske smag af blomkålsris, som man kan blive træt af i længden 😁

Fredag afslutter vi arbejdsugen med en oksesteg med bønnesalat, som indeholder hvidløgsstegte champignon, og er drysset med sunde valnødder på toppen. En god måde, at starte weekenden på 😊🎯

Køb madplanen med Rema1000 for kun 389,20
Gå til uge 37

*Indkøbslisten er uden Ketoliv Bone Broth og pofiber

Aftensmad
Mandag: Mozzarellakylling med kernesalat og serranoskinke
Tirsdag: KETO Paella
Onsdag: Boller i karry med krydret blomkålslag (alternativt tilbehør)
Torsdag: Boller i karry med krydret blomkålslag (alternativt tilbehør)
Fredag: Oksesteg og bønnesalat med valnødder og champignon
Lørdag: Valgfri
Søndag: Valgfri

Brug madplanen som den er, eller tilføj den til din madplanlægger, skift retter ud, og lav din indkøbsliste, når du er klar.
Vær opmærksom på, at du kan tilføje frokost og morgenmad i din madplanlægger også, og dermed få en madplan for hele dagen. Du kan altid se næringsindholdet for dagen, og når du er klar, laver du blot en indkøbsliste. 

Find madplanen i vores app, både til Apple og Android, og brug madplanen nemmere på mobilen. God fornøjelse!

Left Menu Icon