Medlemsmenu

Ugentlig KETO madplan – Uge 50

Maden i uge 50

I uge 50 har vi tryllet med en række grønne opskrifter. Vi har testet nye ting, og holder madplanen kalorielet og simpel.

I uge 50 har vi tilført en udsøgt ret til to dage, som er en chilicheese kylling med en sprød kålsalat til, der er super god til to dage. Salaten indeholder mandariner, og de passer godt til i årstiden.

Madplanen indeholder en 🎊Keto club sandwich med kylling, 🧀🥬chilicheese kylling med sprød kålsalat til to dage, 🥗 frisk asparges salat med mozzarella og 🍳 biksemad af pølser og sødekartofler

Biksemaden indeholder 20 gram kulhydrater per person grundet de søde kartofler. Søde kartofler, generelt, er super sunde og lækre, men de har lidt kulhydrater (dog væsentligt færre end almindelige hvide kartofler). De kan spises på Keto med forbehold. Hvis du derfor kører dem mere striks, end hvad denne ret tillader, anbefaler vi at bruge glaskål i stedet for, da dette passer lige så godt ind.

Jeg håber du kan lide madplanen! 😊

Køb madplanen med Rema1000

Brug vores app og få maden leveret med Rema1000

Aftensmad
Mandag: Keto club sandwich med kylling
Tirsdag: Chilicheese kylling med sprød og lækker kålsalat
Onsdag: Dag to: Chilicheese kylling med sprød og lækker kålsalat
Torsdag: Frisk asparges salat med mozzarellastykker
Fredag: Biksemad af sødekartofler, pølser og æg
Lørdag: Valgfri
Søndag: Valgfri

Hvis du vil bruge madplanen som den er, og ønsker en indkøbsliste, klikker du på knappen “Indkøbsliste”.
Hvis du derimod ønsker at ændre i madplanen, tilføjer du den til din madplanlægger ved at trykke “Tilføj til din madplanlægger”. Herefter bliver du viderstillet til din madplanlægger, hvorefter du trykker på madplanens navn.

Vær opmærksom på, at du kan tilføje frokost og morgenmad i din madplanlægger også, og dermed få en madplan for hele dagen. Du kan altid se næringsindholdet for dagen, og når du er klar, laver du blot en indkøbsliste. God fornøjelse!

Left Menu Icon