Medlemsmenu

Ugentlig KETO madplan – Uge 33

Maden i uge 33

⭐️ I Uge 33 præsenterer vi en madplan med et par simreretter, hvor du selv kan bestemme, hvor længe den skal simre. Der er masse af næringsrige salater i madplanen, og du har god mulighed for variation.

Mandag starter vi med et grøntsagsfad med pulled pork, som spises med en mozzarella salat. Tirdag trevler vi stegt kylling på en bund af blomkålsris. Onsdag og torsdag får vi bøf stroganof, en ret vi har lavet mange gange, og testet i flere varianter. Den vi har nu er slut resultater, og den er utrolig god! Onsdag spiser vi den med blomkålsmos, og torsdag har vi tilføjet en valgfri salat, så husk at indkøbe til en salat torsdag. Det står heldigvis på indkøbslisten! Fredag slutter vi af med en hammer god ret med fersken – Ja, fersken! Må man spise fersken på KETO? Vi tager en kvart eller halv fersken og maser til en dressing, så hele salaten får en smag af fersken.

Vi håber madplanen er tilfredsstillende. Hvis du har ændringer, tilføjelser eller kommentar, så skriv endeligt til os!

Aftensmad
Mandag: Grøntsagsfad med pulled pork og mozzarella salat
Tirsdag: Trevlet mexikansk kylling på bund af blomkålsris
Onsdag: Bøf stroganof med blomkålsmos
Torsdag: Dag 2: Bøf stroganof med valgfri salat
Fredag: Kyllingesalat med fersken balsamico dressing
Lørdag: Valgfri
Søndag: Valgfri

Hvis du vil bruge madplanen som den er, og ønsker en indkøbsliste, klikker du på knappen “Indkøbsliste”.
Hvis du derimod ønsker at ændre i madplanen, tilføjer du den til din madplanlægger ved at trykke “Tilføj til din madplanlægger”. Herefter bliver du viderstillet til din madplanlægger, hvorefter du trykker på madplanens navn.

Vær opmærksom på, at du kan tilføje frokost og morgenmad i din madplanlægger også, og dermed få en madplan for hele dagen. Du kan altid se næringsindholdet for dagen, og når du er klar, laver du blot en indkøbsliste. God fornøjelse!

Left Menu Icon