Medlemsmenu

Ugentlig KETO madplan – Uge 8

Maden i uge 8

I denne uge får en madplan, der er inspireret med nem som nøgleord!

Den har kort køkkentid alle dage, og gør det en fornøjelse at leve på Keto, når maden både er nem og smager godt.

Vi starter ugen med en chorizo salat med avocado og feta. Tirsdag spiser vi Søndags Ketogryde til to dage. Det er en slags sammenkogt ret, der tager smager godt og serveres med blomkålsris. Torsdagsretten er havaborre med tomater og en olivenrelish. Fisken kan erstattes af enhver hvid fisk, så du vælger bare den du bedst kan lide! Fredag går vi i det danske hjørne med frikadeller og blomkålsmos!

Hvis du ikke er til oliven, kan jeg anbefale hokkaido fritter, fra opskriften “Torsk med hokkaidofritter”

Aftensmad
Mandag: Ristet chorizo, avocado og feta salat
Tirsdag: Søndags Ketogryde
Onsdag: Dag to: Søndags Ketogryde
Torsdag: Havaborremed tomater og olivenrelish
Fredag: Keto frikadeller med blomkålsmos på grøn bund
Lørdag: Valgfri
Søndag: Valgfri

Hvis du vil bruge madplanen som den er, og ønsker en indkøbsliste, klikker du på knappen “Indkøbsliste”.
Hvis du derimod ønsker at ændre i madplanen, tilføjer du den til din madplanlægger ved at trykke “Tilføj til din madplanlægger”. Herefter bliver du viderstillet til din madplanlægger, hvorefter du trykker på madplanens navn.

Vær opmærksom på, at du kan tilføje frokost og morgenmad i din madplanlægger også, og dermed få en madplan for hele dagen. Du kan altid se næringsindholdet for dagen, og når du er klar, laver du blot en indkøbsliste. God fornøjelse!

WordPress Theme built by Shufflehound.
Vores mål er at gøre livet nemmere for dig på keto. Det gør vi igennem madplaner, automatisk indkøbsliste og kalorieudregninger, og igennem et smukt fællesskab
KETOLIV