Medlemsmenu

Ugentlig KETO madplan – Uge 36

Maden i uge 36

Vi starter ugen med en hurtig og nem karry. En grøn karry i den her omgang, som bliver smager meget autentisk og stærk, men som kan spises af næsten alle, der bare elsker god mad 😁..

Tirsdag får vi en chili con carne til to dage, som spises som rester om onsdagen, så du sparer lidt madlavning og tid der. Torsdag har vi eksperimenteret med en lidt anderledes måde at spise laks på, i stedet for den klassiske laksefilet, og det indebærer coleslaw og laks i spidskålsblade, sammen med lidt edamamebønner. Resultatet blev rigtig godt og lækkert!

Fredag slutter vi af med en omgang boller i karry. Faktisk var intentionen at lave en pulled pork burger med hjemmelavede boller og rødløg, men det blev for omfattende til, hvad vi synes vi kunne byde dig på sådan en hverdag. Vi lægger opskriften ind, og så kan du skifte en ret ud med den, hvis du alligevel har mod på det 😊

Køb madplanen med Rema1000 for kun 371 kroner

Aftensmad
Mandag: Grøn karry med kylling
Tirsdag: Den bedste KETO chili
Onsdag: Dag to: Den bedste KETO chili
Torsdag: Grøntsagswraps med laks, coleslaw og edamamebønner
Fredag: Lækker og smagfuld boller i karry med blomkålsris
Lørdag: Valgfri
Søndag: Valgfri

Brug madplanen som den er, eller tilføj den til din madplanlægger, skift retter ud, og lav din indkøbsliste, når du er klar.
Vær opmærksom på, at du kan tilføje frokost og morgenmad i din madplanlægger også, og dermed få en madplan for hele dagen. Du kan altid se næringsindholdet for dagen, og når du er klar, laver du blot en indkøbsliste. 

Find madplanen i vores app, både til Apple og Android, og brug madplanen nemmere på mobilen. God fornøjelse!

Left Menu Icon