10.0
Kulhydrater / pers.

Fordele

  • Hurtig og nemt, da det er rester fra dagen før
  • Lige så god i dag som i går!
  • Kalorielet, så du du kan nemt tilføje lidt mere fedt til retten, uden at få for mange kalorier

Ulemper

    Endelig vurdering af retten

    Denne opskrift er beregnet til dag to af ret ved samme navn. Spagettisquash er for mange en god løsning på KETO, for at få flere fibre der minder meget om pasta. Retten er perfekt på KETO, lidt anderledes og smager fantastisk

     

    Dag to: Spagettisquash med kalkun-bolognese

    Bedøm denne ret

    0 fra 0 stemmer
    Køkkentid5 min
    Ventetid5 min
    Opskrift til: 1 person
    Kalorier: 375kcal
    Kulhydrater: 10g
    Protein: 37g
    Fedt: 20g
    Fiber: 2g

    Næringsindholdet er per person/stk

    Pin Print opskriften

    Ingredienser

    • 1 portion dag to: spagettisquash med kalkun-bolognese

    Fremgangsmåde

    • Madlavningen i dag er nem, da det er dagen med rester. Meget mad bliver bedre dagen efter, og det samme gør denne. Krydderierne når at trække bedre ind, så smagen er oftest derefter. Du kan med fordel stege spagettien i en spsk olie, ved meget hård varme i kort tid.
    Noter:
    Denne opskrift er rester fra dagen før. Find den originale opskrift ved samme navn her
    VejledningForstår du ikke tallene i opskriften? Læs her