5.0
Kulhydrater / pers.

Fordele

  • Sommerlig
  • God til to dage
  • KETO venlig og kan kombineres med enhver salat

Ulemper

Tid
7
Smag
10
Holdbarhed
9
Ingredienser
8

Endelig vurdering af retten

En opskrift til to dage: Dag to: Denne farsbrød med falsk kartoffelsalat er en konge værdig. Retten er æstetisk, smager godt og har ganske lidt køkkenarbejde. Retten har masser af fedt og godt med protein, og kombinationen af de to er god. Den falske kartoffelsalat er lavet på asparges og zucchini, med en almindelig fed dressing. KETO venligt og lige i skabet.

 

Dag to: KETO farsbrød med valgfri salat

Bedøm denne ret

No ratings yet
Køkkentid2 min
Ventetid10 min
Samlet tid12 min
Opskrift til: 1 person
Kalorier: 599kcal
Kulhydrater: 5g
Protein: 44g
Fedt: 50g
Fiber: 1g

Næringsindholdet er per person/stk

Pin Print opskriften

Ingredienser

  • 1 portion dag to: keto farsbrød
  • 1 stk valgfri salat

Fremgangsmåde

  • Når du varmer din farsbrød, har vi erfaret at den bedste metode faktisk er, at du tænder ovnen, skærer farsbrødet i skiver og lægger det i et ovnfast fad. Så giver du det ca. 5-10 minutter på 180° til det er gennemvarmet. Imens kan du lave din valgfrie salat, så du er klar til at spises når farsbrødet er færdigt.
Noter:
Denne ret bruges som en dag med rester i uge 29. Dette sparer både på ingredienserne, tiden i køkkenet og på prisen, og det er lækkert at udnytte potentialet i at lave mad til flere dage. Det gør vi i de fleste af vores madplaner.  
VejledningForstår du ikke tallene i opskriften? Læs her