5.0
Kulhydrater / pers.

Fordele

  • Sommerlig
  • God til to dage
  • KETO venlig og kan kombineres med enhver salat

Ulemper

    Tid
    7
    Smag
    10
    Holdbarhed
    9
    Ingredienser
    8

    Endelig vurdering af retten

    En opskrift til to dage: Dag to: Denne farsbrød med falsk kartoffelsalat er en konge værdig. Retten er æstetisk, smager godt og har ganske lidt køkkenarbejde. Retten har masser af fedt og godt med protein, og kombinationen af de to er god. Den falske kartoffelsalat er lavet på asparges og zucchini, med en almindelig fed dressing. KETO venligt og lige i skabet.

     

    Dag to: KETO farsbrød med valgfri salat

    Bedøm denne ret

    0 fra 0 stemmer
    Køkkentid2 min
    Ventetid10 min
    Samlet tid12 min
    Opskrift til: 1 person
    Kalorier: 599kcal
    Kulhydrater: 5g
    Protein: 44g
    Fedt: 50g
    Fiber: 1g

    Næringsindholdet er per person/stk

    Pin Print opskriften

    Ingredienser

    • 1 portion dag to: keto farsbrød
    • 1 stk valgfri salat

    Fremgangsmåde

    • Når du varmer din farsbrød, har vi erfaret at den bedste metode faktisk er, at du tænder ovnen, skærer farsbrødet i skiver og lægger det i et ovnfast fad. Så giver du det ca. 5-10 minutter på 180° til det er gennemvarmet. Imens kan du lave din valgfrie salat, så du er klar til at spises når farsbrødet er færdigt.
    Noter:
    Denne ret bruges som en dag med rester i uge 29. Dette sparer både på ingredienserne, tiden i køkkenet og på prisen, og det er lækkert at udnytte potentialet i at lave mad til flere dage. Det gør vi i de fleste af vores madplaner.  
    VejledningForstår du ikke tallene i opskriften? Læs her